tisdag 1 maj 2018

Love, Love

Hej hej, Love här. Matte säger att jag är som Pippi Långstrump som tydligen inte ville "bliva stur". Men det är ju så roligt att hoppa och busa och tugga på allt och alla. Men egentligen ska dom inte klaga. I lördags var det avslutning på inkallningskursen som vi deltagit i och jag klarade examensprovet med glans, sprang varje gång till inkallande Husse rakt igenom en hel skock med människor som agerade störningsmoment på olika sätt. Kursledaren sade att jag är en trygg och orädd hund som tål lite hårda tag när det behövs. Vi får väl se hur det blir med det. Tål gör jag nog, tolererar är en annan femma.


Igår hade vi valborgsmässobrasa och korvgrillning med grannarna. Korven struntade jag i med Jeanette som satt så frestande inom räckhåll kunde jag inte låta bli. Sån är jag, så det så.


6 kommentarer:

  1. Underbart i kvadrat, ungdomar är busiga. Om dom inte vore det finns anledning att fundera över varför!

    Kram till er och en bamsekram till Love!

    SvaraRadera
  2. Så flott at Love besto eksamen med glans! Som medhjelper i hagen er det kanskje ikke helt det samme:-)
    Ha en fin uke/Eirin

    SvaraRadera
  3. Så fint at Love besto eksamen!
    Valborgsnatt feires ikke her, men det høres hyggelig ut :)
    Klem

    SvaraRadera